miercuri, 16 noiembrie 2011

Despre targuri si expozitii

De-a lungul timpului am participat la multe targuri si expozitii din domeniul evenimentelor private, pe care insa, fiind mereu prinsi cu pregatirile, nu am reusit niciodata sa le documentam temeinic. Scotocind prin calculator in cautare de alte lucruri, am mai descoperit cate-o poza, a se vedea mai jos rezultatul... :)

Am inceput cu targul de la Sofitel, in 2006, impartind pliante, cand inca era una din cele mai cunoscute expozitii de profil din tara si reunea firme mari din domeniu, cu buget si imaginatie pe masura.

In 2007 am participat pentru prima data la Expomariage, la Palatul Parlamentului, cu un stand de accesorii pentru nunta si botez. Despre Expomariage, trebuie spus ca se organizeaza in 2 locuri: Palatul Parlamentului si Hotelul JW Marriott; are cea mai intinsa suprafata expozitionala si reprezinta cea mai mare desfasurare de forte din domeniu, suma pe metrul patrat cheltuit pentru amenajari fiind foarte serioasa. In plus are o veritabila traditie in privinta show-lui, majoritatea firmele intelegand aceasta participare ca pe o provocare de proportii.
Tot in acelasi an, am participat si la prima editie a targului de nunti in aer liber E-mariage Fest, din Piata Revolutiei, care parea a fi un concept ce promitea multe. Putem spune ca a fost o experienta placuta, chiar daca a plouat cu galeata si a trebuit sa facem eforturi serioase sa scoatem apa afara din stand :) Am spus-o insa atunci si o spun si acum, ca acesta a fost mereu targul meu preferat, datorita oamenilor care sunt implicati in organizare si a relatiei pe care incearca sa o intretina cu expozantii.

Image Group la Expomariage 2007 - Palatul Parlamentului



Echipa Image Group la E-mariage Fest 2007
In anul urmator, 2008, am revenit cu placere la Palatul Parlamentului, la Expomariage, dar si la E-mariage Fest, organizat de data aceasta in Parcul Tineretului.

Expomariage 2008 - Palatul Parlamentului


Standul Image Group la E-mariage Fest 2008
Echipa E-accesorii la E-mariage Fest 2008
In 2009, am ramas fideli Expomariage-ului, cu un stand mare, organizat pe insule tematice, care mai de care mai colorate, si am paticipat si la Ideal Mariaj (Romexpo), in premiera, desi targul se organiza deja de cativa ani buni si devenea din ce in ce mai cunoscut.


 




Da, da, palmierul era tot al nostru, decor la tema marina cu influente hawaiiene :)


In cazul in care este cineva care nu stie cum sta treaba cu astfel de evenimente, trebuie sa va spunem ca un targ de nunti este un eveniment foarte costisitor, la care trebuie sa vii foarte bine pregatit, cu o colectie noua cat mai interesanta, dar si acceptabila ca pret. Daca targurile din alte domenii sunt ceva mai "pragmatice", sa zicem, la expozitiile de nunta decorarea standului reprezinta elementul central al participarii si nici pretul pe metru patrat nu e deloc de neglijat. Pentru cineva care nu este din domeniu, ar fi surprinzator sa afle cat de mult se poate cheltui pe aranjamente florale si nu numai, impozante, de natura sa induca ideea unui vis superb, dar care dureaza doar 3 zile, atat cat si targul. Fiecare participant parca incearca sa-si organizeze o mica nunta in miniatura :)

Prin urmare, in 2010, am decis sa ne indreptam atentia mai mult spre noul nostru proiect, Petite Coco, si spre lumea produselor pentru copii, in special pentru botez. Asa ca am fost prezenti cu un stand la prima editie a targului Super Bebe Expo Show, care din pacate nu a fost un succes, lipsa de experienta in domeniul targurilor a organizatorilor, influentand vizibilitatea si rezultatul evenimentului.
Spre sfarsitul anului am fost prezenti si la una din editiile Baby Expo, care are traditia de fi organizat la Sala Palatului.

Baby Expo - Editia de iarna 2010
In 2011 am revenit in lumea targurilor dedicate nuntilor, la E-mariage Fest, editia de primavara, dar despre asta am scris deja un post :)

E-mariage Fest - Editia de primavara - 2011 - standul E-accesorii.ro
 



Si pentru ca deja s-a stabilit calendarul evenimentelor expozitionale din 2012, in curand va trebui sa aparem din nou cu o decizie. Dar de data asta insa, vom documenta evenimentul cu simt de raspundere ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu